~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Monday, April 13, 2009

carat aNd coret 2..

kt post nie lak aku nk cte psl kami geng2 sabs..wallah babeh..huhu..faiz,ko tabahkan hati ye..dah jgn sdey2..akukan ade..hehe..bialah yg berlaku itu mnjadi moment2 terindah dlm dri kite as a human..hehe..oh ya skrg nie ms tuk check2 tawaran kemasukn..setakat nie aku bru apply upu,ma3x.ckgu n ppum..ade gakla hati nak apply pramugari tp aku sedar aku sape..kahkah..lgpun mint aku more pd sc..huhu..aku ade dpt twrn frm iic..rame gak kgkawan aku dpt..amar,faiz,izu,kiah,aina,farahin,pd n so on..tuk amri,congrates coz dpt 5 twrn biasiswa..aku tumpg epi taw..tp ko jgn fenin2..nnt xleh jd doc..;p
beberape arinie ade gak bergosip bsame farahin,faiz n aina kt fon..farahin,ko xyh lyn mmt tu..juz focus kt bznez ko..t ko kaye aku tumpg sekaki..hehehe..faiz,umah ko blkg umah aku jer..klu ade gosip lg..ko jerit jela erk..haha..aina tpuk2..xrndu tpuk2 ke..hehe..ecah,sore kamu still mcm dolu2..slmt sumenye bsame lenk2 ya!!
n yg plg bez stkt nie..aku suke kenakan kwn2 aku..memndgkan aku gne no baru..(nipun dpt free ms g kt uitm ktn aritu)asal free amek jelakan..hahax..antare mrk2 yg tlh dikaco..pemgse(aku)..mgse(amir,amar.hasyim.faiz,izu n aina)..korg..syok gler kaco kamu..hehehe..nk kaco yg len ade yg da taw so knekan mrk yg mmg aku nk sgt knekan..jgn mare ya..hahax..tp dlm byk2 mgse,si faiz tembam gak dpt cm aku plg cepat n pntas..ko nie brilah aku can nk tpu...hoho..amir,egt lg pd zara fazreena?? amar,sy farisha aqira..ello,hasyim ade..nie natasya aqilah...izu,xknl aku ker..akula syaza nur aleesya..aina,grgnye kamu!!hehe
hope,kte sume bjaye dlm hidup msg2..kekalkanlah persahabatan eni kerana bkn senang utk memiliki seorg teman..cinta bole dcari ttp tmn persahabatan amt susah utk dcari...:)

No comments:

Post a Comment