~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Tuesday, May 26, 2009

suNYi

di saat eni,tiade ape yg mampu diucapkan..hanye jernihan air mate yg berguguran jatuh ke bumi membasahi pipi eni..saat aku menerima berita tersebut..tiade ape yg dpt aku ucapkan..marh tidk same sekali..kecewa n sedih mungkin..ketiadaan insan2 yg pernah berdamping dgn dri eni membuatkan jiwa aku semakin lemah dan kosong..mgkin juge aku memerlukan masa utk mnjdi spt sedia kala..2mggu yg lalu sudah dimamah usia..tiade lg keriuhan dan yg tggl hanyelah meja dan kerusi yg xberpenghuni..tidak dpt lari dri eni drpd melihatnye..terima ksh sume..klu ade dantare mrk yg sudah melupekn aku..aku redha..cume aku nk korg taw aku rndu sgt2 ngn korg..untuk brkate xberharap xgak n untuk brkate berharp..adela jugak tp aku takut..biala org disekeliling melihat aku ceria wlwpun jauh di sudut hati hanye tuhan yg taw..kwn2 maaf sgt2 jika aku xdpt mmberi respon yg baek..korg sume jgn risow..aku baek3 jer..sunyi,ya aku sunyi..sunyi kdg2 mendamaikan dan kdg2 juge menyedihkan..sunyi,xpernah ku pnta engkau datg dan xpernah juge aku pinta engkau pergi..sehingga saat eni,aku sunyi..

No comments:

Post a Comment