~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Friday, November 12, 2010

``AINA``DYA``FARAHIN``

salam to everyone...two n three..hehe

al kisahnya..aritu sebelum aku berangkat pulang ke matrix, aku berkesempatan lepaking bersama teman2 rapatku...hanye aku, aina dan farahin...memang bile semua dah jauh dari kuantan..susah untuk berkumpul kembali..eh eh tetibe tacing lak..huhu

aku klu dah cuti..klu ade teman2 aku outing la..klu tak..haremmm..duk umah layan tenet, xpun tengok muvee dan tv sampe diorang naek rimas tengok muke aku...hahaha..soo aritu kan cuti bagi diri kamiii..mule2 tu terjah GSC kat Megamall...nak tengok muvee katekan..hehe..soo tertengoklah dengan xsengajanye CUTI-CUTI CINTA...seseuai dah tu ngan kami nampaknye...hahaha gataiii..pusing sana sini..beli itu beli eni..pastu kitorang mencampap ke ECM....mesti ECM da bosan tengok kiteorg..asal kua jer lepak kt sini..hehehe..nak wat camner, nie jelah yang termampu...hahahaha

bab makan mane bole lupe...emm nak order yang mane nie....
tarangggg...nie cik dya punye..jemput makan.. :)

nie cik arah punyeee...

nie cik aina punyeeee...

aina,dya dan farahin...

muke2 suci dan penoh berseri2...hehe
me and aina..engineer wannabe...
boodak2 splastik dan psiko..haha
me and arah...usahawan berjaya..pewittt

awek dari negara arab dan korea..hahaha

p/s : aina dan farahin...time kasih dapat luangkan mase bersame awek dari negara jawa nie..hehehe.. :)

No comments:

Post a Comment