~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Monday, April 25, 2011

hye kawan...kerna post yg sebelum nie more pade makan2 kan..soo aku pun da terliur nak makan..hahaha..makan tuh..juz nak share ngan teman2 sekalian..my feveret food lah...of coz dan semestinye AYAM...cik dya nie klu korang sume nak taw..tersangatlah addicted dengan benda alah nie...tak kisahlah benda alah nie masak ape sekalipun..cik dya tibai dan sental je...baru puas hati...hahahaha...


emm ape istimewanye ayam di mate cik dya?? ntahlah..mebi die katik dan sedang2 comey cam aku kot..hahaha..silah jangan salah sangka...hehe..oo ye cik dya engat lagi time introduce myself for the 1st meeting ngan my english teacher..pn siti musalmah...bole lak time tu aku cakap haiwan yang mewakili diriku ialah ayam..sebab die cumel shangat macam aku..boooooooooooooooo( maaf faiz.aku amek trademark ko)hehehe...tpkan korang..aku memang suke la melantak benda nih...klu bole tak nak kasi orang len..hahaha..sangat jahat kan..ngeee



sodapnyeeeeeee

sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeee




nie nak makan yang mane dulu ea?? any idea..hahaha


soooo...tuk strangers kat lua sane..jangan takot, jangan risow...klu nak ajak cik dya date ke, makan2 ker...cukoplah dalam menu tu ade hidangan ayam..compem xpandang laen da..hahaha..wat bakal2 teruna yang terase nak usha cik dya..huh perasan sehhh..hahaha..dun wori..ade ayam, insyaallah pasti akan bersatu...hahaha..tulun2..pe aku ngarot nih.. :)

hehehe...makan untuk hidop or hidop untuk makan??? renung2kan dan selamat beramal..ngeeee




p/s : aku tengah dalam proses nak menyedapkan hati nih..wei tulun2..aku dah tak tahan nih...da lame aku tak sentuh subway..nak makan SUBWAY..SUBWAY nak dimakan oleh aku..oo yeah?? pulak dah?? hahaha...tapi kat kuantan tak de SUBWAY...so sad :(




No comments:

Post a Comment