~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Wednesday, August 10, 2011

sampul duit raye KPOP..hok alohhh

slamat siang sumee...da sahur belom nie?? hehehe...mesti dahlahkan...huhu

okay sume?? camner puase setakat nie?? ade yg da "ponteng2"??? hah yang nie sendri la jawab yeee...diam xdiam da 10 ari kite berpuasa kan..cepat betoll mase berlalu..xlame dah aku nak jadi penghuni umt..waa takot pon ade...tahun nie braye kat umt la kekitew ye..kekiteww taww..haha ayat giler gedik mintax buke..hahaha

okay2..juz nak share ngan pembace2 sume..klu ade yang sudi bacerlahkan..klu xde xpe..aku HADOOO nak bace..hehehe..seperti biase every month mesti aku akan beli majalah epop..tp versi malay lahh..klu aku beli versi cine..compem2 aku xpaham derrr..baek aku beli yg aku faham bacer..lgpon feel tu yg pentingg!!..hahah macam aku couple ngn epop nie pulak...hehehe

soo tuk boolan nie cover die..tarangggg..kim hyun joong yang gler hot tuh ngan bebudak comey lotey..boyfriend...asallah mamat sane sume muke jambu2..tp tulah dunia..klu diorang jambu2 kat malaysia pon ape kurangnye..muke laki mlayu tulen ..perghhh..manly gtuh..korea ade???hehehe..jambu ke mlayu tulen ke..aku suke bhaiii...muahahaha

tu dieee..cover tuk boolan 8 nie...oo ye aku pon peminat dara.com..* tetibe jer....ngeee*

tapi yang beznye tuk edisi boolan niekan..special ckit sebab sape yang beli epop akn dapat sampul duit raye kpop...ade 6 jenis...cik dya nak sume boleee??? miskin lah aku nanti klu beli semua..islamkan melarang umatnye membazir..lagipon niekan boolan ramadhan..lagilahhhh..yezz abes sudah tazkirah tuk arini....hehehe...

klu korang, korang nak yang mane satuuu??

** 2pm
** tvxq
** super junior

( sila klik pade group yang anda suke tuk paparan yang lebey jelas..harap maklum)


sooo nak taw aku dapat yang mane..taranggggggggg..tengokklahhhhhh kt bawah tueeee..heheeh






super junior.. :DD

so pade stalkers n strangers kat lua sane..klu berkenan..mohlah g beli sementare stok masih ade..hehe..okay saye da ade..tp maaplah ye..sampul nie xkan aku gune tuk bagi tetamu o sanak saudara yang hadir..aku nak gune tuk aku jer..hahahahaha...jgn mareeee..nak?? beli sendri ye..heheeh..xsabo nak kumpul duit raye..ting tong :DD

anda2 da dengar lagu baru suju..mr. simple gituh..aku suke..anda pule??huhu..yey xsabo nak pasang lagu raye kat blog comey nie..hahahatuihhh..geli ker..blog comey??? suke ati yg penting kite epiiii...daaaa~~~~

No comments:

Post a Comment