~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Wednesday, July 28, 2010

berattt badannn?? apakah???

monin sume...kite buke perkenalan kite dgn bacaan umul kitab..al fatihahhh.. :)

waaa...cube tgk title entri kali eni...cam bez jer..haha..sengall gilerrr..berat badan?? of coz sume org ade berat badan kan..ke ade yg xde..sedangkan ibu mengandung naek berkilo2..xkan r kite xde langsunggg...hohoho

okey2..aku pun xtaw nk cite per..tibe2 rase nak post bnde nie..agagaga..klu ekut pengalaman aku lakan..klu setiap kali cuti memang senang sgtla body yg ramping ala2 kerengga tu meneballlll..hah amekk kooo..hehe..alaaa time cuti jekann..t da balik kolej ia kembali kpd yg asalllaaahhhhhh...huh!!!!

nak wat cmnerkan...da namepun pencnta makanan yg tegarrrr...rugi lak klu terlalu control makan...aku da r kaki makan soo balun je sume..hahaha...sedapp wooo makannnn..hehe...plus aku memang suke mncube sesuatu yg baru..klu tgk jalan-jalan cari makan de gak dlm hati berangan2 nak ganti tempat maria tunku sabri tuh...kelas gtuhhh dek non...hahahaha...sila booo kpd saye beramai-ramai...ngek tul la ko nie dya....lagipun firasat aku mengatekan aku rndu ngan air tangan mak aku lerrrr....kt kolej da ari2 rase air tangan mak cik n pak cik cafe..sedap mcamanepun memg xdpt tandingi masakan mak sndriii..tul x??ke xbetol??huhu

memasak??hobi aku di waktu lapang...xcaye??sila percaye...hahaha...masih lg mengupdate skill masakan aku..poyo kannn..hahaha..xpeee laaaa t da kawen senanggg..gatai nak kawen naaa..hehehe..betul pe..air tangan isteri kan dapat menambat selera suami...adekah aku jiwangg wahai teman???skali skale ye dok..muahahaha..kay berbalik kpd berat badan..syukur alhamdulillah kerna aku dikurniakan berat badan yg bole dikatekan ideal kot...5-6 taun kebelakangan nie..masih maintain seia dan sekate bersame tuannyee...me acehhh..hehehe...abah ku pernah berkate..sementare kite masih chat niela kite nak makn ape2..t da sakit..telan air liur jelaa..tppppTPPPPtpppp xde r balun sume smpe xhengat duniaaa..klu makan xhengat dunia pun susah juge..t sakit sape yg susah???kite jugekannnn...

emm naseb baek xberpunye lagi..klu x mesti kene kawal ketat mampat..ye r ade org suke yg berisi,yg keding dan macam2 lagilahhhh....aku pun xtaw bakal putera kesayangan suke yang camane..hhehehehehe....silalah muntah jika xtertahan dengan ayat meletop eni...buwekkkkk..hahaha...soooo secare konklusinye makanlah dgn seadenye..jgn ditahan2 atau disekat2 xpun jgn terlebih2 dosssssss...kite ade otak soo pikir2 lah sendri ye...oleh ituuu

hidup sihat..hati bahagia..nak kawen pun senang :)
nota extra:: ayamm etu sodapppp...hehehe..emm doakan aku tuk menjadi dietitian o nutritionist yg berjaye..aminnnn

No comments:

Post a Comment