~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Tuesday, July 27, 2010

perginya seorang teman...al-fatihah

begitu cepat mase berlalu...klukah mase nie bole diputarkan smule..tp tidak mungkin sume nie akan berlaku.....yyyyyy??? mesti korang tawkannnnnn..

faris fauzi a.k.a abg long...
emm sedar xsedar da semggu arawah meninggalkan aku dan orang2 yg arwah sayangi...seyesly aku xsangka arwah akan pergi secepat eni..aku rinduu sgt dgn arwahhh..walaucamanepun edup prlu ditruskan..menangis air mate berdarah sekalipun arwah xkan kembali ke sisi aku dan org2 yg arwag sayang...

abg long??yupp..walaupun umo kami sebaye tp aku ttp pggl die abg long..sbb aku xde abg tu yg aku pggl arwah abg long...berite pemergian arwah nie aku dapat sehari b4 aku abes ups(klu dak2 matrix msti taw r pe tu ups)...mase tu nga study biology ngan dak2 bilik..my mom call gtaw sume nie..SEYESS..aku xpercaye lgsung..aku ckp kt mak aku yg mak aku tipu....mase tu sume yg aku study elang dari segenap pelusuk otakku...speechlesss...air mate mase tu memg da mengalir dgn deras..tu jer yg termampu aku watt...abg long,nape pergi dulu tanpa kite dapat lihat abg long tuk terakhir kaliii??napeee??
kame celebrate beday same2...


nie mase g lawatan ke balai bomba....


aku dikelilingi arwah n adek beradek arwah....

aku call amir nk pastikan brite nie...amir pun terkejut...then aku call faiz...lastly amir n faiz call aku balik...yaa allah,betape lemahnye hambamu eni ketika mndengar bite tersebut..innalillahhh..

arwah aku kenal b4 ktorg masuk tadika lg...hampir 15 tahun aku mengenali arwah...arwah seorg yg cool..sush nak tgk die mare..senyum jer..tp skali die mare..aku pun takut...byk sgt memori arwah kt umah aku...tnpa aku sedari..bile aku terpandang setiap inci umah aku..psti aku teregtkan arwah dan air mate mule membasahi pipiku...ya allah,berikanlah aku kekuatan tuk menempuh hari2 yang mendatang...abg long,egt lg x kite slalu maen batu timbang sblm g sek..mase tu abg long je yg slalu menang..smpekan kite mrajuk xnak maen...tp arwah memang hebat...arwah sgt terer maen badminton...sakit2 pun arwah tetap semangat maen...

kepade yg mengenali arwah...marilah bersame2 mensedekahkan al fatihah wat arwah...smoge roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..aminnnnn

nota kaki::sayang arwah sgt2 tp Allah lebih menyayangi arwah...kepadeNya kite datang dan kepadeNya jua kite kembali....

3 comments: