~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Saturday, May 22, 2010

already 9teen....

boodak kecik nie da 19 taon....

hepi beday to me..hepi beday to me..hepi beday to me..allah selamatkan dya..allah selamatkan dya...nie r antare lagu2 keroncong yang menari2 di fonku juge di laman2 sesawang..cehhh ayat tetibe power lak..hehehe...alhamdulillah..tepat 16 mei yang lalu..genaplah aku 19 taon..tolak tambah bahagi darab equal to 9teen..hohoho...yg berbeza cume angka..orgnye masih same dan comel lagi..hahaha..syukur kpdNYA kerana aku masih lagi bernafas tuk menjalani hari2 yang mendatang..aminnnn

time kasih bebanyak pade sume yg mengwish..kt fon k,kt facebook ke..time kasih sgt2..engat juge ye beday i..terharu gitu...cehcehhwahhh...smoge dgn bertambahnye umoku eni..aku akn menjadi lebih matang..hehehe..dapat berbakti kpd agama, bangsa dan negara..menjadi anak yg solehah dan smoge di taon ke2 nie..aku dapat memperbaiki lagi mutu pembelajaran..dan aku akan berusaha tuk mencapai poniter yg di idam2kan..insyaallah...
:: verily after each difficulty,there is relief ::

No comments:

Post a Comment