~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Monday, May 10, 2010

~~kuantan~~family~~kawan2~~lepaskan daku~~

salam sume..slamat pagi geng2 ben16..haha

waaa..giler tacing yg lepaskan daku tuh..prasan sudah..hehehe..even jam di dinding da menunjukkan hampir suboh...ade r lg bape jam nak suboh..kuikui..baru pas abes packing2 barang..soo kite on9 r sebentar...juz nak post somthng..ntah2 post yg terakhir ke....tuk mggu nie..huhu..cuak r tu.. :)

cam yang korang sudah maklum n wat2 xtaw..kejap lagi..bape jam sahaja lagi..aku akan bergerak ke kuala pilah..KMNS..kita menjana nilai dan skor..xpun lebey femes drpd biase..kolej matrikulasi negeri sembilan..jap lagi ngan rasminye aku akan menjadi penghuni kmns tuk taon yang ke2..PERHATIAN!! nie bukan repeat ye...al maklumlah..aku nie PDT..soo 2 taon la aku di sini...jap lagi..goonna be PST n EX pdt...excited pun ade..nebez pun ade...alaa org jawe cakap takot tp mahu..hahaha..mak abah..maapkan anakmu eni..hehe

kayla korang...juz nak gtaw..aku da nak balik..nak jadi student matrix balik..ope matang r ckit..hehe....wish me luck..walaupun kite sume jauh..kite tetap pandang langit yg same..sooo..kite tetap kene tido...bahaha...ngantuk sudah mataku eni...xpe2 esk on da wat nak p pilah..kite wat taek mate bersame2 ye..hohoho..

pe2pun.........KMNS...here i come....miss me n i'll miss youuuuuu :)

tatatititutu.....sumeeeeeeeee......daaaaaa

1 comment: