~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Saturday, May 22, 2010

~~my registration day~~

10 mei 2010...tarikh keramat tuk aku menjadi student matrik tuk taon yg ke 2...sangat gembira,teruja n mcm2 ade..huhu...nak cite ape erh??sume2 tu da aku lalui mase aku regist time pdt dulu...wahaha berlagak gile kot..hahaha...daftar cam bese r..posing2 tuk kad matrik..tpkan aku rase taon lepas kad matrik lagi cantik kot...hehehe...tpkan yg xbole blanye..aku dapat blok n aras yg same..cume bilik je laen..sebelah bilik aku yg lame...hahaha..egtkan dapat kt blok c..ye r taon nie sume blok,sume aras ade ex pdt..xmcm last yer..cumenye taon nie B1 N C5 dah dikhaskan tuk dak2 PDT 10/11...terbaekkk rrrrr...

11,12,13,14 mei 2010....bese r stat dr 1st day memg da berorientasikan...ANAK2 ikan..hahaha...emmm muke matured giler...yg kenal aku pggil la akak..yg xkenal of coz pggil adikk..wahh sangat gumbira..lalalala...prasaan ye kamu dya...hehehe...cumenye orientasi taon nie agak luar biasa..tu yg macam teruje tahap gaban..mate pun terjuling2..kahkah..ye r time aku orientasi dulu xdela sampe beribu2 cmnie..tu yang feel sedikit laen macam..hahaha

room8 aku da r sorg je..dak PST..sarawak mari...kitak2 je r dlm bilik..sonok..hahaha..tp xlameeee...die da pun kua ngn rasminyer ke asasi um..soo aku jadi miss lonely la skrg..huhuhu..to sheila..gud luck ye kt um tu.. :)

lagi satu yang nak tergelaknye..bkn ape lakan..cumenye ade fasi2 tu sebaye je ngn aku..klu yg pempuan xdela nak rase sangat..kwn2 sndri juge..tp bile yg laki.."ok adik2,abang nak dengar bunyi kipas jer"..adik2???abangg??trime ngn ati terbuke jelahhh..hahahaha

14mei....hari penutupan orientasi tuk dak2 PST sesi 10/11..aku rase niela ari yg dinanti2kan oleh sume pelajar..hehehe..aku yg veteran nie pun cam terlebey excited....seyesly..pas mlm penutupan tu..ape lg..tido hingga xhengat dunia..lalalalala....tp rasenye aku hengat dunia lagi la..hehehe...


nota padat :: nak mengantuk n bosan juge time interaksi..bukan ape sume tu aku da taw dan da lalui dengan jayanye taon lepas..taon lepaskan agk freshie ckit..hehehe..pe2pun penat macamane pun..mggu orientasi tetap bez ditambah pule ngn kehadiran fasi2 tercnte..hehehe...lgpun taon lepas laen ckitkn orientasinye...sooo juz njoy..tup taptup tap..orientasi pun abes...~~~~

No comments:

Post a Comment