~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Monday, April 19, 2010

adik oh adik

adik ohh adik...
aku xde abang tp aku ade adik..hehe
okei la tu ade juge jejake di kalangan adek bradekku..huhu
dr dulu lg aku teringin nk ABANG...sebabnye aku da ade 3 sister chromatid..haha

aku sgt suke kua ngan adikku yg sorang nie..haha..sebab musababnye ::
  • die sgt tinggi...yep saye ngaku sy xtinggi tp sedang2 comey..haha..die bole protct saye dari gangguan anasir2 jahat cap lempang..hehe
  • bole berlakon kunun2nye die adelah pakweku yg tercintah...tp die xsuke....waaaaaa..tp ade aku kesah..
  • die la teman anjing n kucingku...klu baek memang org laen bye2 jela...klu gadooo..fuhh sure aku yg nanges dulu tpppp sometimes die yg meraung dulu... :)
  • nampak cam pendiam tapi hanye tuhan saje yg taw betape gediknye die...haha..
  • even die bongsu tp aku lbey suke intro aku yg bongsu..haha..dgn muke redho..alaa adik, kak ya taw dlm hatimu berkate..'banyak r die yg bongsu'...hehe...( ko pun dya..da dpt title bongsu pempuan msh xcukop2 ke??...XXXXXX... :p
  • aku ngan die satu pale....tp die lagi manjew...adikku manjew...yolahh sorg jer kumbang di tengah kuntuman bunge..hahaha...maafkn kakakmu eni...agagaga...


shaye shayang kamoo adikkkk... ;p

soo nak di jadikan cite..baru2 nie die pegila hang out ngan kawan2 die...tetibe fon aku bergetar2..ouh ade message rupenye...msg punye msg dan seterusnye msg..."bla blaaaaaaaa...owg da nak nanges da niew..ntah pempuan2 mane asyik kaco owg..cepatlah nak alek"..mule2 bace memang seyesly aku gelak jahat..hahaha n stop!! pastu aku pikir balik pempuan manela yang kaco2 adik aku...sebabnye aku kenal sgt mamat sorg nie...die xkn tego,senyum apetah lg mengeluarkn kate2 yg berbaur melankolik n hyperbolik kat org yg die xkenal..klu xcaye korang bley try date ngan die..hahaha...to my beloved adek..wish u all da bez..focus n focus n focus point..hehe..gud luck for spm dis yer..~~~~~

p/s: nanti kite belikan teddy bear ye....besarrrrrr punyeeee (haha.... geli kotttttt)

No comments:

Post a Comment