~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Thursday, April 22, 2010

menghitOng hari


emmm hahhh huhhhhh

yup betulla ngan title kat ats tu...fyi,aku memang tengah menghitung hari...setiap permulaan mesti ade pengakhiran...nak dekat sebulan da aku bermastautin kt umah dan xlame lagi..aku akan dapat result PA PDT aku...dub dab n dub dab je aku rase...yellaaa result nie r yg akan menentukan dapat ataupun tidak aku melangkah ke program satu tahun (pst)..mebi dak2 pst tgh bergumbira tp kamee yg pdt nie tengah menghitung hari...ope sumenye baek2 aje...ya allah, engkau berikanlah aku kekuatan untuk menempuh hari2 yg mendatang....aminnnn

No comments:

Post a Comment