~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Wednesday, April 14, 2010

Penyembelihan berame2...

semangat kesukanan

my group

nape begini nasebku...mama tolong adik..

muke girang nak lunch.. :)


ku kira ini sudah zaman moden..tetapi nape msh ade lg sembelih menyembelih nie..pe daaa statemnt penoh kasanova..oopss kontroversi..hehe..xpatot btol..agk2 r klu da moden pun xkn r xbley nk sembelih menyembelih nie..tarik tocang tu bru taw..hahahax


baekla hadirin yg dihormati sekalian..entri kali nie agak menakutkn sedikit..sbbnye ade kaitan ngn darah2..yg pasti n sgt setuju bukanlah adegan vampire2...klu bab darah2 nie..cik dya memang failed..hoho..xtaw r time bersalin t cmner..hehe(tang tu lmbt lg kay... ;p)...citenye memule cmnie la....



al kisah di pg yg damai abadi...aku n sesume not sesumpah okei!!...sesume PDT ade amali tuk pend. islam..nk dijadikan cite kiteorg kene sembelih ayam...AYAMMM tu..feverete gle2 la...b4 nk g sembelih tu, kiteorg da ditaklimatkn oleh ustaz kamee...soo ngn sepntas kilat,pas je taklimat....kame berjalan berjemaah di tepi DSG..huhu...excited tahap gaban la..tp takowt pun ade juge..kecian pun ade...tp klu kecian2..t xbley lak mkn ayam tu..huhu...xke rugi..rezeki beb...rezeki jgn ditolak...iye dak???





klu slame eni kt umah tinggal potong ekut suke ati n pelbagai bentuk then campak kt dlm kuali...nie r 1st time aku sembelih ayam...skali seumo edup pun jadila...hehehe...soo group aku terdiri drpd aku,sya,fadz n kecik...alhamdulillah ayam kamee selamat disembelih dgn jayenye...yep yep hoorayyyyy...sgt2 bersuka cita..hehe..cume yg xsyoknye abes aku kene ngan darah2 ayammm...byk kot..tp ble pikir2 balik...xdela aku tensen sangat..kembang kempis gak r edung nie ble dapat pegang n usap2 belai2 manje ayam yg cun/ensem..haha..sex die xpsti..lupe lak nak maen check2 kt tuttt..hahaha..blasah r yg penting ayam kiteorg halal dimakan...dgr tuuu..HALAL dimakan...(muke dgn penuh riak lg sexy...haha)



lunch aritu perut aku ngan dak2 yg laen ditembusi ngan ayam yg kamee sembelih tadi...save duit aku dgn perlahan suare2 nakal mule sepak terajang kt pale aku...hehehe..erkkk alhamdulillah...... :)


p/s: sila julingkan mate anda tuk melihat beberape pic yg sempat di snap...klu nk tgk lg detail pic2 tu..bley r search aku kt facebook(dya nadiah)...

sangat seronok

sangat terharu
sangat bersemangat

sangat ORI...tiade lagi HOT & SPICY :D

No comments:

Post a Comment