~~~ اهلا وسهلا ~~~ sELaMat dAtaNG ~~~ WelComE ~~~ 환영합니다 ~~~

"pAREnts caN onLY gIVe goOD ADviCe oR puT ThEM oN thE RigHTs paTHs, But THE finAL FORming of A peRSon's chARactEr lIES iN theiR oWN haNDs"

Wednesday, April 28, 2010

result PA PDT :: alhamdulillah

salam to all bloggers..

yup..27 april merupakan tarikh keramat bagi aku dan rakan2 PDT ku yg laen..terjawab sudah teka teki yang bermaen di mnda kanak2 riangku...aku je kot..huhu

syukur alhamdulillah..etu saje yg dpt aku ucapkan..trima kasih ya ALLAH..aku trime sumenye ngan hati yg terbuke..a lil bit disappointed juge r..tp im hepi...sekurg2nye aku lulus dan dapat continue PST...result aku xdela gempak mane n xdela teruk bebeno..rezeki masing2kan...

soo ade lg setahun aku kat ma3x dan yang pasti kuale pilah sudah memanggil2...insyaallah aku akn wat yg terbaek time PST nie..emmm ade pe2 tips x kwn2??nk masuk PST nie..rase gemntar pun ade..excited nak balik kema3x pun ade..ouh anak2 ikan..ello etu bukan objektip utama ye..let go of wat is gone and hold on 2 wat you have...

pepatah ade menyebut..aku xegt aku dengar o bace o ade org bagi taw kat aku..tapi bunyinye cam niela...bersyukurla dengan ape yang kite perolehi hari eni walaupun sedikit daripada xmemperolah ape2....betul jugekan..hidup kite ibarat roda..kadang2 di atas dan kadang2 di bawah...kire lulus dan dapat continue PST lagi baek daripada xlulus n xdapat join PST..kan2??

pepun2..congrates to all PDT matrixerss..walaupun kite akan jd ex pdt..its ok..pengalaman mengajar kite tuk mnjadi lebih matang..mau jd contoh wat adik2..hehe..aminnn..

3 comments:

  1. ape yg hebat??
    rilek?? okay2..huhu
    naseb duit kamu xhangus.. :)

    ReplyDelete
  2. belanja kawan bukannya menghanguskan duit ok.
    haha

    ReplyDelete